Jump to content
CvGaming

Ban req


CasperEbbesen
 Share

Recommended Posts

2 minutes ago, Jesper Johansson said:

vad är felet med att lägga ut en spike framför dig?

inte precis så att det är mening att du skulle volta men det är ju inte så att det händer varje gång man lägger en spike, men att du direkt hoppar ut ur bilen och håller på och drygar gjorde ju inte att man blir glad

Link to comment
Share on other sites

On 2016-02-13 at 4:23 PM, CasperEbbesen said:

Name:  [?] Aki 

Offender-Name: [Cv-D] Jeppesson

Date: 16-02-13    16:00

 

Reason: Jag var ute och åkte i min suv sen helt plötsligt gör Jeppesson det omöjliga.... 

 

 1min efter detta engegade dom mig : https://gyazo.com/f231639e330d028c4f9ee678c29eee69

Eftersom videon är borttagen får du 24h till att ladda upp den igen! 01:00 16/2

// Bachne

Link to comment
Share on other sites

Hej!

För det första måste jag säga att jag tycker att Ban requesten är onödig. En sån här situation är så enkel att lösa således man bara pratar/diskuterar med varandra på ett civiliserat sätt. 

Till Jeppeson i detta fallet. Ifall nu detta händer. När du lägger spiken  så sent. Som ni själva erkänner är fel. Då måste det ju vara "common sense" att inte tok engaga han på pricken? Låt han ta sina prylar och dra därifrån. 

Jag tycker det är pinsamt att ni som är de största gängen på servern ska behöva skriva och säga så mycket skit till varandra. Ni alla är ju här för att ha kul. Så kliv ur dagis rollen nu.

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.