DompaN Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 Name: (F.G) DompaN Offender-Name: hela taxi ganget Date: 1016-02-26 time: 23:45 Reason: dem skrev att dom pissade på våran stad så vi åkte och skulle protecta sedan slog han ned mig och sköt mig utan engaga video: Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 (edited) - Edited February 26, 2016 by Dimitri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 (edited) Inte mitt fel att du snackar massa skit medans jag engagear dig men du kan höra innan jag knockar dig "or die" Edited February 26, 2016 by Vpswede Sitats tecken på or die Link to comment Share on other sites More sharing options...
MonkeN Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 du gav han inte tillräckligt mycket tid... rätt tydligt... men låter admin ta ställning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 (edited) Efter jag såg klippet så inser jag att jag var alldeles för snabb på att knocka dig och gav dig inte en ärlig chans att ta upp händerna och är villig att ta straffet jag får av admins. Förlåt, jag hade velat prata med personen som tänker straffa mig innan han lägger domen Edited February 26, 2016 by Vpswede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 (edited) http://www.twitch.tv/r3dimitrirascalov/v/50973492 Gick nog för snabbt ja. hahaha Edited February 26, 2016 by Dimitri Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MonkeN Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 8 minutes ago, Vpswede said: Efter jag såg klippet så inser jag att jag var alldeles för snabb på att knocka dig och gav dig inte en ärlig chans att ta upp händerna och är villig att ta straffet jag får av admins. Förlåt, jag hade velat prata med personen som tänker straffa mig innan han lägger domen du visste samma sekund som du avlossade skottet ochså... förlåt hjälper inte här.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted February 27, 2016 Report Share Posted February 27, 2016 Hej! ACCEPTED! Du ber personen ifråga att göra en handling i detta fallet ta upp händerna. Samtidigt som du knockar han dvs tar ifrån han makten att göra just den specifika rörelsen eller saken. Men dödar han trots allt vilket är helt fel. Detta innebär att VPSwede får en 3 dagars ban för RDM. // Bachne Charlie, chebbi, Vpswede and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts