B. Lattman Posted February 27, 2016 Report Share Posted February 27, 2016 Hej. jag är ganska gang lös så finns det nått stor gang som recruitar? Som exempel: T.s.S / Cv-D / F.G / SC / ? / R.U och så vidare? Skulle gärna vilja va i ett gang! WoXXeN, Bachne, Vitx and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 1, 2016 Report Share Posted March 1, 2016 Finns de lite info och ålder på dig så kanske [ggg] kan ta ett snack med dig mvh [ggg] [L] Kroneholm Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Om du undrar vad L:et står för så är det "lätt efterbliven" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aquila Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 11 minutes ago, luckiiee said: Om du undrar vad L:et står för så är det "lätt efterbliven" Och resten, "uckiiee", betyder äcklig på norrländska. Nej, nu tycker jag vi slutar vara tykna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 27 minutes ago, luckiiee said: Om du undrar vad L:et står för så är det "lätt efterbliven" Skit på dig Lopez! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 2, 2016 Author Report Share Posted March 2, 2016 så luckiee är en äcklig lätt efterbliven kille? (ta inte det seriöst. it's just a joke) Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 de e lugnt, du får en 60minuters rundtur i fängelset när vi syns in-game Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 2, 2016 Author Report Share Posted March 2, 2016 1 minute ago, luckiiee said: de e lugnt, du får en 60minuters rundtur i fängelset när vi syns in-game jag vågar inte riktigt kaxa mot dig. du har ju typ 4 gånger mera rep som jag och du e polis M.M så ja.. nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 2, 2016 Author Report Share Posted March 2, 2016 Just now, BattleMan said: jag vågar inte riktigt kaxa mot dig. du har ju typ 4 gånger mera rep som jag och du e polis M.M så ja.. nej Men ses i finkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 1 hour ago, BattleMan said: jag vågar inte riktigt kaxa mot dig. du har ju typ 4 gånger mera rep som jag och du e polis M.M så ja.. nej Bara komma ner till NLA och köpa veckopass så fixar vi ut dig ifrån fängelset Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Hahaha, dom ger dig falska förhoppningar bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now