Jump to content
CvGaming

RDM


pantern02
 Share

Recommended Posts

Name  E.O Edwin     offendername Ms  J. Stalin.     date 2016 02 27    Reason dom rånar os och sedan säger dom att i ska ha 200k på os var för att vi skulle få leva. det tycker jag är orealistiskt att man har 200k på sig hela tiden. om man för ta ut pengarna så hade det varit en sak.      bevis finns i filmen. (sorry för onödigt lång fil kolla 4 sinta minuterna.)                                    https://youtu.be/sSSu6N-jgYY   

Link to comment
Share on other sites

Hej! 

Oh vet inte riktigt vart jag ska starta. 

Först och främst du själv(Edwin), du kommer att få en 3 dagars ban för Lack of RP. För det första, du sitter i en truck medans du processar weed i detta fall. För mig är det helt orimligt att jag ska kunna härda en produkt samtidigt som jag sitter i en förarstol. Du skickar SMS till NLA när du har varken någon kommunikation samt att du har händerna uppe. Som för mig samt @Nordqvist är helt orimligt. 

Hejsan kommer få en ban på 1 dag för Lack of RP. Du ger ett ultimatum som är orimligt. Hur många går faktiskt runt med 200 tusen i fickan? Lite som när Polisen kommer fram till en förhandling och de ber om 5 fullkittade MX samt en Hunter. 

// Bachne & @Nordqvist.

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.