Jump to content
CvGaming

Ban request [Medic] Lyle


Kupa
 Share

Recommended Posts

Name: [Ms] Kupa Cvaz

Offender-Name: [Medic] Lyle

Date: YYYY-MM-DD - 01:20 2016-03-05

Reason / Evidence: Medic Lyle revivar sina egna gäng medlemmar i aktiv fight, förmodligen har denna kommunikation skett egenom Steam eller Teamspeak också. 020705a75a894fa12273b6bfbdd8095e.png GGG's gänglista

Ban reason är uppenbarligen Lack of RP och reviva sina egna gäng medlemmar i fight. Lyle ville absolut inte RPa på något sätt alls heller. Exakt därför jag lägger denna. Ville inte heller Diskutera det heller:

<01:20:08> "Kjupa": Kommer lägga en ban rec på dej, för lack of RP. Hoppas du lär dig något
<01:23:21> Your chat partner has disconnected.

Tragiskt. 

Här är videon på hans otroliga bra kommunikation och RP också. 

 

/ Kjjooooupa

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, G. Kasper said:

"Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle, Lyle" Haha, hoppas du inte drömmer om Lyle efter att du sa hans namn typ 50 gånger? ;)

Det får du fråga Sam om;)

Link to comment
Share on other sites

Medicen hade i detta fallet redan börjat att hjälpa personen. När de har gjort de så kan dem inte stoppa utan de måste helt enkelt göra klart det. Så där gör han inget fel.

MEN! Att Lyle i detta fallet bara sticker utan att säga ett ord utan att ens försöka RP:a i denna situationen gör mig bara less. Jag har varit med på de flesta medic mötena från de senaste där vi kom överens om att ge personerna i fråga ett RP var A & O.

Därav kommer jag att prata vidare med Medic cheferna angående Lyle's plats som medic samt ge han en 12 timmars ban för Lack of RP!

// Bachne

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.