Kupa Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 (edited) Ja, vart ju raidad. På allt gear, så antar att killsen kommer regna segt framöver. La ner fett med tid på detta montage, så hoppar ni gillar de. Tjaaoaouu /Kjuoooopa! Edited March 6, 2016 by Kupa Peter Marple, Abdi Ali /Limpano, A.Karlsson and 13 others 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Du är välkommen in att RP:a med oss! Joelelele, SharkieMR and Karleeen 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 4 minutes ago, Bachne said: Du är välkommen in att RP:a med oss! Om det är din definition av att krossa någon så säger vi det! Joelelele, bobin and Kafarov 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Ja det är ju trots allt en RP server, finns säkert nån wasteland med lite folk på Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 (edited) 5 hours ago, Andreas said: Ja det är ju trots allt en RP server, finns säkert nån wasteland med lite folk på varför skall jag spela på Wasteland för jag inte tar med ett 20minuters RP i mitt montage undrar jag mest Edited March 6, 2016 by Kupa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Kupa "RPet" dom menar är detta e Mayans elle vad ni heter upp med händerna annars dör ni eller min favorit detta e """"""" rör ni er så dör ni!!!! BTW fint montage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 13 minutes ago, Jackson said: Kupa "RPet" dom menar är detta e Mayans elle vad ni heter upp med händerna annars dör ni eller min favorit detta e """"""" rör ni er så dör ni!!!! BTW fint montage Hahaha, det kan råka hända ibland Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Fina frallor! 8/8 Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
capii Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Bra jobbat kjupa, 10/10 gräddbullar Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 8 hours ago, Kupa said: Ja, vart ju raidad. På allt gear, så antar att killsen kommer regna segt framöver. La ner fett med tid på detta montage, så hoppar ni gillar de. Tjaaoaouu /Kjuoooopa! Du meta-Gejmar inte nu va kupa? Jag menar det är ju i ett annat liv, du dog ju faktiskt på raiden, så jag antar att du bara skrev fel, och att din gubbe vaknade upp med scenariot i huvudet att han hatar apd Vi vill ju inte ha någon meta-gejming he-he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 (edited) 58 minutes ago, Jonasp said: Du meta-Gejmar inte nu va kupa? Jag menar det är ju i ett annat liv, du dog ju faktiskt på raiden, så jag antar att du bara skrev fel, och att din gubbe vaknade upp med scenariot i huvudet att han hatar apd Vi vill ju inte ha någon meta-gejming he-he Jag blev medvetslös när macares sköt mej, sen kom min skyddsängel(@Afriel) och drog upp mej på news tower så flydde jag från altis ett tag, kommer tillbaka med vrede värre en djävulen! U'll see hehe Edited March 6, 2016 by Kupa Vpswede and K.Engqvist 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Alvaréz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now