Meto Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 (edited) Request Information Name: [T.s.S] [Gen] Meto Offender-Name: [F.G] [REC] Svedin Date: 2016-03-06 Reason: Allt börja med att en från F.G rånar mig, efter ett tag fösöker han igen men jag hinner före. Dödar en till från F.G senare 2 till när dom jagar mig en bit upp, Jag tar deras bil och flyr ca 3 km från stället efter några minuter kommer 4-5 st från F.G och dödar mig, medans KOS inte ens är igång. men det är inget jag lägger en ban req för, det är löst. Senare innan Svedin och co ska köra iväg säger han till mig klart och tydligt håll käften jävlas svartskalle. Det är ett väldigt känsligt ämne för mig för jag HATAR rasism och är så trött på det. I klippet ser ni mig prata off RP för jag nämner Ts osv men det är för att jag pratade med deras ledare i TS för att fixa det som har hänt och jag hade blivit ressad. Edited March 6, 2016 by Meto Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svedin Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Säger bara RP Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 (edited) 1 hour ago, Svedin said: Edited March 6, 2016 by Obbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 ACCEPTED! Vi på Cvg avstår från all sorts av rasism likaså nazism. Det jag tycker är lite underligt här dock är att du Meto inte ens reagerar vid tillfället. Svedin bannad 3 dagar för rasism. // Bachne & @Nordqvist Caveman - Phille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts