Olsson Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 Name: [Ms] Olsson vid tillfället [Ms] Anakin Dankwalker Date: YYYY-MM-DD - 2016-03-07? Reason: I got banned by legacy for 10 days reason being (bad behavior) ive sent a video to legacy that shows my perspective of what happend. So what exactly happend? I asked a medic to threat me wich he refused to do, and so i pointed a gun at him and told him to threat me agian and he refused agian, so i told him to suck my dick and drove off toward kavala checkpoint and at this point the medic tries to shut the gate on me trying to kill me, i decide to follow him and ask him what he was doing and he drives straight into my car. HedmaN and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 De vart jag som du påpekar försöker döda dig med grinden som inte ens stämmer! du vart bara otrevlig och allmänt störande du stannade framför mig så jag körde rakt i dig te.x och försöker sen skylla på mig jag la aldrig en ban req för jag orkade inte just vid tillfälligt utan jag skicka videon till admins iställlet och lät dom avgöra situationen! man ser mycket tydligt i början att du knocked me down utan andledning osv vi hörs! Jamalal, Caveman - Phille and Scuba 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 8, 2016 Author Report Share Posted March 8, 2016 (edited) 6 minutes ago, Kroneholm said: De vart jag som du påpekar försöker döda dig med grinden som inte ens stämmer! du vart bara otrevlig och allmänt störande du stannade framför mig så jag körde rakt i dig te.x och försöker sen skylla på mig jag la aldrig en ban req för jag orkade inte just vid tillfälligt utan jag skicka videon till admins iställlet och lät dom avgöra situationen! man ser mycket tydligt i början att du knocked me down utan andledning osv vi hörs! Jag knockade dig för du vägrade att threatha mig btw, Vad är det för RP av en medic att inte hjälpa en skadad person? Jag nämnde det inte för du körde rakt in i mig istället. Edited March 8, 2016 by Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 20 minutes ago, Olsson said: Jag knockade dig för du vägrade att threatha mig btw, Vad är det för RP av en medic att inte hjälpa en skadad person? Jag nämnde det inte för du körde rakt in i mig istället. Men olsson vad är de för rp och va uppkäftiga mot en medic och slå ner honom tror du han vill hjälpa dig då? du svängde ut framför mig som man ser på videon så jag körde in i dig hade inte en chans och stanna nuff said låter admin avgöra resten Vpswede, Kafarov and J. Blane 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 8, 2016 Author Report Share Posted March 8, 2016 (edited) 29 minutes ago, Kroneholm said: Men olsson vad är de för rp och va uppkäftiga mot en medic och slå ner honom tror du han vill hjälpa dig då? du svängde ut framför mig som man ser på videon så jag körde in i dig hade inte en chans och stanna nuff said låter admin avgöra resten what? Från första början frågar jag om du kan threata och du vägrar? Då blir jag uppkäftig Edited March 8, 2016 by Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 Just now, Olsson said: what? Från första början frågar jag om du kan threata och du vägrar? Då blir jag uppkäftig Fast Olsson du behövde ingen threat och du va allmänt uppkäftig från början som sagt jag säger inget mer så får admins avgöra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 8, 2016 Author Report Share Posted March 8, 2016 3 minutes ago, Kroneholm said: Fast Olsson du behövde ingen threat och du va allmänt uppkäftig från början som sagt jag säger inget mer så får admins avgöra jo det behövde jag annars hade jag förmodligen inte frågat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 En obeväpnad sjukvårdare har nog ingen chans att vara uppkäftig emot en rebel med ett stort dödligt vapen. Får inte ihop varför du inte skulle hjälpa honom när du sitter i underläget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 Just now, Kupa said: En obeväpnad sjukvårdare har nog ingen chans att vara uppkäftig emot en rebel med ett stort dödligt vapen. Får inte ihop varför du inte skulle hjälpa honom när du sitter i underläget För att han var otrevlig och dryg mot han, jag hade gjort samma sak det är en sak vi medic kan göra för att se till att folk inte beter sig som svin mot oss. Jag fattar inte hur du kan försvara det beteendet kupa Ferm, Jamalal and Kupa 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 8, 2016 Author Report Share Posted March 8, 2016 1 minute ago, Vpswede said: För att han var otrevlig och dryg mot han, jag hade gjort samma sak det är en sak vi medic kan göra för att se till att folk inte beter sig som svin mot oss. Jag fattar inte hur du kan försvara det beteendet kupa Skriv inte här, Hur är jag otrevlig och dryg om jag går fram och fråga om han kan threata mig? Förklara dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 Verkar inte som något vettigt kommer fram ur denna diskussionen. Surprise Surprise! Låst Kroneholm, Jamalal, Bugge and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts