Jump to content
CvGaming

Ban Appeal - [Ms] Olsson


Olsson
 Share

Recommended Posts

            Name: [Ms] Olsson vid tillfället [Ms] Anakin Dankwalker

            Date: YYYY-MM-DD - 2016-03-07?

            Reason:  I got banned by legacy for 10 days reason being (bad behavior) ive sent a video to legacy that shows my perspective of what happend. So what exactly happend? I asked a medic to threat me wich he refused to do, and so i pointed a gun at him and told him to threat me agian and he refused agian, so i told him to suck my dick and drove off toward kavala checkpoint and at this point the medic tries to shut the gate on me trying to kill me, i decide to follow him and ask him what he was doing and he drives straight into my car.

Link to comment
Share on other sites

De vart jag som du påpekar försöker döda dig med grinden som inte ens stämmer! du vart bara otrevlig och allmänt störande du stannade framför mig så jag körde rakt i dig te.x och försöker sen skylla på mig :) jag la aldrig en ban req för jag orkade inte just vid tillfälligt utan jag skicka videon till admins iställlet och lät dom avgöra situationen! man ser mycket tydligt i början att du knocked me down utan andledning osv :) vi hörs! 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Kroneholm said:

De vart jag som du påpekar försöker döda dig med grinden som inte ens stämmer! du vart bara otrevlig och allmänt störande du stannade framför mig så jag körde rakt i dig te.x och försöker sen skylla på mig :) jag la aldrig en ban req för jag orkade inte just vid tillfälligt utan jag skicka videon till admins iställlet och lät dom avgöra situationen! man ser mycket tydligt i början att du knocked me down utan andledning osv :) vi hörs! 

Jag knockade dig för du vägrade att threatha mig btw, Vad är det för RP av en medic att inte hjälpa en skadad person?

Jag nämnde det inte för du körde rakt in i mig istället.

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Olsson said:

Jag knockade dig för du vägrade att threatha mig btw, Vad är det för RP av en medic att inte hjälpa en skadad person?

Jag nämnde det inte för du körde rakt in i mig istället.

Men olsson vad är de för rp och va uppkäftiga mot en medic och slå ner honom tror du han vill hjälpa dig då? :) du svängde ut framför mig som man ser på videon så jag körde in i dig hade inte en chans och stanna :) nuff said låter admin avgöra resten

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Kroneholm said:

Men olsson vad är de för rp och va uppkäftiga mot en medic och slå ner honom tror du han vill hjälpa dig då? :) du svängde ut framför mig som man ser på videon så jag körde in i dig hade inte en chans och stanna :) nuff said låter admin avgöra resten

what? Från första början frågar jag om du kan threata och du vägrar? Då blir jag uppkäftig

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

Just now, Olsson said:

what? Från första början frågar jag om du kan threata och du vägrar? Då blir jag uppkäftig

Fast Olsson du behövde ingen threat och du va allmänt uppkäftig från början :) som sagt jag säger inget mer så får admins avgöra :) 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Kroneholm said:

Fast Olsson du behövde ingen threat och du va allmänt uppkäftig från början :) som sagt jag säger inget mer så får admins avgöra :) 

jo det behövde jag annars hade jag förmodligen inte frågat

Link to comment
Share on other sites

En obeväpnad sjukvårdare har nog ingen chans att vara uppkäftig emot en rebel med ett stort dödligt vapen.

Får inte ihop varför du inte skulle hjälpa honom när du sitter i underläget

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kupa said:

En obeväpnad sjukvårdare har nog ingen chans att vara uppkäftig emot en rebel med ett stort dödligt vapen.

Får inte ihop varför du inte skulle hjälpa honom när du sitter i underläget

För att han var otrevlig och dryg mot han, jag hade gjort samma sak det är en sak vi medic kan göra för att se till att folk inte beter sig som svin mot oss. Jag fattar inte hur du kan försvara det beteendet kupa

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Vpswede said:

För att han var otrevlig och dryg mot han, jag hade gjort samma sak det är en sak vi medic kan göra för att se till att folk inte beter sig som svin mot oss. Jag fattar inte hur du kan försvara det beteendet kupa

Skriv inte här, Hur är jag otrevlig och dryg om jag går fram och fråga om han kan threata mig? Förklara dig

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.