Kroneholm Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 Min och farsans datahörna kunde inte lägga upp bilden fråga mig inte varför men klicka på länken så ser ni jag som sitter med en skärm och farsan 2 har dock bästa stolen höhö! https://gyazo.com/1ab3cf8f94ed5f286c9e431e42ef026e K.Engqvist, Caveman - Phille, Bugge and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.Engqvist Posted March 8, 2016 Report Share Posted March 8, 2016 Gibbar farsan också arma eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroneholm Posted March 9, 2016 Author Report Share Posted March 9, 2016 2 hours ago, K.Engqvist said: Gibbar farsan också arma eller? Nej han lirar mestadels World Of Warcraft men spelar Tom Clancy's The Division på ps4 HedmaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 Såg riktigt stökigt ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 2 hours ago, WoXXeN said: Såg riktigt stökigt ut Då vill du inte se mitt bord... Specs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caveman - Phille Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 Mysigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted March 9, 2016 Report Share Posted March 9, 2016 Snyggt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now