Jump to content
CvGaming

(SHT) Olle Skillius RDMAR Flera gånger!


Kroneholm
 Share

Recommended Posts

   Name: Kroneholm

        Offender-Name: (SHT) Olle Skillius 

        Date: 2016-03-14 - 20:15

        Reason: Såg ett gäng döda vi vägen och tänkte stanna rp lite (de va inget krig) @HedmaN som då står som medic där så hinner jag inte ens säga hej! så springer Olle och hans polare ut från ett hus och skriker "Upp med händerna" pang pang så vart jag o några till döda! de va första rdm och fail engage sen fortsätter de bara tills i slutet av filmen då gjorde han la "rätt" och gav mig tid och röra mig typ! men blev dödad igen! ja kolla filmen den förklarar en hel del! vart mer folk som skulle lägga ban req men tror dom lägger den här och supportar! tack för mig!  fick inte med första rdm och Olle sa inget till medic om och hjälpa oss upp! de fanns ju ingen engage osv heller så!

[UF] Don vart de som vart med också som blev RDM samt Johannes!

Edited by Kroneholm
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, PeTTePeTTe said:

Jag var där, tyvär har jag inge film, men de har försökt RDMa mig 2 gånger och nu fail engage på 4 pers, samt VDM... jag bad de läsa regler men det var onödigt. Så ban hoppas man på. intelegens nivän är så här stor /----/ Stor...

Förlora 68 tusen också :) men inget jag kan bevisa dock men man ser att du är med där och dör :) 

Edited by Kroneholm
Link to comment
Share on other sites

(SHT) Olle Skillius & (SHT) PETER är båda nu bannade 4 dagar var för Fel engage + rdm.

Ifall ni i SHT läser detta. Det var absolut inte legit, vi har regler kring att du MÅSTE säga gäng namnet när du engagar likaså att du ska ge offret ett ultimatum. Vilket ni skiter i båda.

Läs genom våra regler NOGA.

// Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.