Jump to content
CvGaming

Ban Request - [A.P.D] G.Kasper


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [Ms] Olsson

        Offender-Name: [A.P.D] G.Kasper

        Date: 2016-03-19

        Reason: Vi får syn på en hunter utanför Athira vi åker efter huntern vi får SMS av Bracket "Sluta jaga min kollega" Vi svarar "Vad händer annars" Då svarar han "Annars tar vi och smäller helin" Vi åker då efter huntern för att åka och veva på den vi hoppar ut och ska veva då kör G.Kasper rakt in i våran bil så den går i sönder, Då åker han vidare in i safezone och impoundar huntern.

 

Jag vill att en Moderator/Admin som inte är med i polisen svarar på denna ban reqen

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

Bra du håller dig till sanningen.

1. Bracket skrev INTE att han smäller ner helin.

2. Ni såg att jag svängde runt och då väljer ni att stanna eran hatchback framför mig och hoppar ut.

3. Det var inte JAG, G. Kasper, som impundar huntern.

Så jag ser inget fel jag gör.

Edited by G. Kasper
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Jackson said:

vet att man som utomstående inte ska skriva men kan inte låta bli jag tycker faktiskt att detta e lite lack of rp eller att olsson ska få en ban för VDM då det är han som ställer sig så att G kasper inte kan stanna eller väja undan.

Om en utomstående ska kommentera bannen så ska det väl ändå innehålla information? Väldigt opassande om du bara säger vad du tycker...

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Jackson said:

vet att man som utomstående inte ska skriva men kan inte låta bli jag tycker faktiskt att detta e lite lack of rp eller att olsson ska få en ban för VDM då det är han som ställer sig så att G kasper inte kan stanna eller väja undan.

E du skön eller? Han svänger ju rakt mot oss e du skön?

https://gyazo.com/8bf82822ee8fcf37f782ef7629f4704e Ser du inte eller?

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.