Alexander.A Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 Efter ett skönt påsklov kommer man tillbaka och får detta som uppdrag. Va skulle ni göra för att få ner bilen?:) M. Gray, Kurreman, Joelelele and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 mannen jag hade tagit en hunter sedan hookat den med en huron och slängt huntern på bilen xDxDxD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 17 minutes ago, Wazz said: mannen jag hade tagit en hunter sedan hookat den med en huron och slängt huntern på bilen xDxDxD Hade nog varit lättare om dom tagit huronen och hookat sporten xD Alexander.A 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurreman Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 Det som återstår är bara: Hur i hela helvetet lyckas man med det där? XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 Hämta yxa och hugga ner trädet lite snyggt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 Sprängt den hade jag gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now