B. Lattman Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 (edited) jag har bytt namn till Markanov (Эрик) Эрик betyder erik. För ni som inte visste så är jag lite rysk, är Finländare, Svensk norrländing, Spanks, Fillipinsk. Så ska typ ta använda google translate och Babbel elr nått fö att lära Finskt och ryska. Kan lite fillipinskt redan och spanskt. Så jag kan förstå alla skrikande ungar i CS och bara kunna Kommunicera. Så Ni ser ju också att jag bytte profilbild, gillar den. så jaaaa. Jag är ju en russkiye Gillar ni att jag skrev som Rossiya flagga khoroshego dnya ! Föreslå en än Edited April 2, 2016 by Markanov (Эрик) Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 wtf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orre Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 När kommer boken? Elnour Isak Adam, K.F Carl Mark, chebbi and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Vilken blandras till vovve bobin and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 BATTLEMAN IN ACTION Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Välkommen till klubben Добро пожаловать в клуб Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 40 minutes ago, Orre said: När kommer boken? 1 minute ago, Wazz said: Satan vad otrevliga! Caveman - Phille 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aquila Posted April 2, 2016 Report Share Posted April 2, 2016 57 minutes ago, Markanov (Эрик) said: Ni ser ju också att jag bytte profilbild, gillar den. så jaaaa. Jag är ju en russkiye Föreslå en än Det där ser dock inte speciellt ryskt ut, hittade en mer passande. B. Lattman and Kafarov 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 3, 2016 Report Share Posted April 3, 2016 bra där mannen Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted April 3, 2016 Author Report Share Posted April 3, 2016 Här är boken: det va en gång en kille som hette joel.a han joinade CvG för några månader sen, han ville att Ruskin erik skulle skriva en jäkla bok, men erik fattade inte ett skit så han skrev denna berättelse. Och så levde alla glada till slut, snipp snapp slut så va detta sjukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now