OllePollePall Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Name: [SS] Olle Skillius Offender-Name: [L.Z] Batman Date: 2016-04-09 21:15-21:25 Reason: Jag skulle flyga iväg med min heli och dom engagar mig. Jag hoppar ur och snubben dödar mig.... Kurre Ugur and Fisk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 skojar du eller? jag fixade fram en medic åt dig lät alla dina grejer vara +att din kompis [SS] Sputnik RDMade mig sen med? Charlie and Alvaréz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OllePollePall Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 Det blev ett missförstånd allt löste sig så vill inte att han blir bannad Charlie and Mopedro 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted April 10, 2016 Report Share Posted April 10, 2016 If a ban request is made on the forum, this means you want the admins to decide what´s going to happen, we won´t allow players to compensate each other or mark the thread as "solved" if it is up on the Forums, we will decide, So don´t put up ban requests unless you want someone to get banned. ^Därav kommer [L.Z] Batman bli bannad i 3 dagar för RDM. //Bachne Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts