Clearence Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Name: [VN] Clearence Offender-Name: [Ms] Sgt Mr Cat 2016-04-09 Reason: Jag och min poolare hade precis kommit till iron processing. Vi börjar precis processa då jag hör att någon skriker "det här är ett rån" så jag tar upp händerna på huvudet. Min dumma poolare börjar såklart springa och blir skjuten. Efter det så kommer dem ut ur huset, jag har händerna på huvudet men dem skjuter mig endå. Solklar rdm av [Ms] sgt mr cat Film: Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Men dom får ju KOS på dit gäng eftersom din polare inte lyssnade xD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clearence Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 Dem har ju inget skäl till att knäppa mig då min poolare springer och blir insta dödad, då kan dem ju inte knäppa mig då jag står med händerna på huvudet när dem kommer ut haha. chebbi, Sweetzip and Joelelele 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Även om ena killen sprang så visst är de legit att han blir skjuten men varför ska då Clearence bli skjuten då han lyder order? han gjorde precis som dom sa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 (edited) . Edited April 10, 2016 by Darwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 (edited) 26 minutes ago, Darwin said: Om inte alla lyder order FÅR man skjuta alla, sen om man vill göra det eller fortsätta mer RP är upp till en själv och vad man känner är nödvändigt Vad jag har hört av P.Bracket sen tidigare är det lack of rp att skjuta någon om de lyssnar på allt man ber dem att göra Edited April 9, 2016 by BjeNw0w Kurreman, Bugge, Sweetzip and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 "JAG KÖRDE PÅ HAN"! Xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Sweetzip 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Jag sköt dig för din polare Vdmade mig så hårt, hade inte en av mina gäng medlemmar skjutit på hans truck så hade han hoppat ut och skjutit mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 1 minute ago, Turre Burre said: Jag sköt dig för din polare Vdmade mig så hårt, hade inte en av mina gäng medlemmar skjutit på hans truck så hade han hoppat ut och skjutit mig. Glömde säg också att du börja skriva väldigt otrevliga saker efter åt typ att jag var en snorig p12a som borde lära mig spelet och massa annat shit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clearence Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 Haha, vadå vdmade dig? Du springer ut i vägen när min poolare kommer med sin truck och ställer dig framför trucken? Plus att du inte ens dog. Dessutom så skrev du också massa skit :-] Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 1 minute ago, Clearence said: Haha, vadå vdmade dig? Du springer ut i vägen när min poolare kommer med sin truck och ställer dig framför trucken? Plus att du inte ens dog. Dessutom så skrev du också massa skit :-] jag står bakom huset och ska springa runt det man ser ju hur han kör in i väggen???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clearence Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 Haha konstigt att han får panik när du springer ut mitt framför han när han kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 32 minutes ago, Turre Burre said: Jag sköt dig för din polare Vdmade mig så hårt, hade inte en av mina gäng medlemmar skjutit på hans truck så hade han hoppat ut och skjutit mig. Jag såg dig faktiskt inte när jag kom och körde, då du stod bland buskarna därav utbrast jag i att "jag körde på han", skulle köra runt huset för att ställa mig på andra sidan så kom du springandes där, när jag hörde att ni börjat råna dom så backade jag o körde ifrån för att iakta från längre avstånd. sen hörde jag bara att ni sköt dom o då börja jag rulla tillbaka till pyrgos med er efter mig som en svans misslyckades ni att få stopp på min fina zamarak. Clearence 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 (edited) 2 minutes ago, Clearence said: Haha konstigt att han får panik när du springer ut mitt framför han när han kommer så mycket skit snack du styrde efter mig när jag sprang bredvid väggen. Kolla vid 0:32 typ så rammar du väggen och så säger du jag körde på han sen säger nån skjut han skjut han. Edited April 9, 2016 by Turre Burre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clearence Posted April 9, 2016 Author Report Share Posted April 9, 2016 Bevis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 nä som sagt skulle runt för att parkera trucken där för att snabbt komma åt process, men som clearence sa, du dog ju ej? hur kan du då påstå att de är vdm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Just now, Clearence said: Bevis? kolla vid 0:32 varför skulle han ramma väggen bra så där och han säger ju jag körde på han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 för att du hoppa fram ur buskarna o jag skulle väja?? du sprang ju åt hållet jag skulle? då fanns de ju bara väggen kvar. är de svårt att förstå? som jag sa jag blev ju chockad av att du kom fram där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 (edited) 2 minutes ago, Sweetzip said: för att du hoppa fram ur buskarna o jag skulle väja?? du sprang ju åt hållet jag skulle? då fanns de ju bara väggen kvar. är de svårt att förstå? som jag sa jag blev ju chockad av att du kom fram där? finns inte en buske vid den väggen jag sprang längs väggen. Du hade också gott om tid att väja undan. Edited April 9, 2016 by Turre Burre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 vet inte vad du har för trädator men min klarar iaf av terräng på video? :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 syntes gjorde du iallafall inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Just now, Sweetzip said: vet inte vad du har för trädator men min klarar iaf av terräng på video? :/ men åk ditt och kolla så ser du att det inte finns en buske vid den väggen finns typ 10 meter bakom ja, men inte vid väggen vart vill du komma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 men vad är då problemet? jag såg dig inte när jag kom på vägen? sen försökte jag ju väja när du sprang fram där jag skulle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweetzip Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Fortfarande? förstår inte vad mitt lastbilskörande har me eran Rdm o göra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrCat Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Tror inte att det räknas som RDM utan mer som lack off roleplay men blir jag VDMad med vilja (synd jag inte filmade) och blir skit sur och dödar din vän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts