Jump to content
CvGaming

[Ban appael] [Ms] Joel


Joel
 Share

Recommended Posts


 

            

            Name: *Your in-game name* (optional: guid) [Ms] Joel

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 15/04 2016 typ 12 på dan.

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Jag blev bannad för att jag hoppade över en vägg...

Jag tycker att det är en ganska löjlig ban FÖR att den skadar inte någon annan samt att det är ett spel, att man inte får hoppa över en vägg är ju lite konstigt, det är så spelet fungerar och det håller inte att man ska åka på ban i 2 dagar över helgen... Men eftersom jag nu har förstått att det är så strikt att man inte får hoppa/klättra över väg när det inte påverkar någon i huvud taget så förstår jag att jag inte ska göra om det. 

Link to comment
Share on other sites

När det gäller att hoppa över murar/väggar, så är det något vi alltid har varit emot. Du ska kunna ligga i en fight ha en  mur bakom dig och vara säker på att ingen kan ta dig just bakifrån.

 

Sen är det en dålig ursäkt med "det är så spelet fungerar".. Riktigt så är det inte, du hoppar inte ÖVER muren. Du hoppar igenom den.  

 

Trist att vara bannad över en helg, men detta kanske svider extra mycket. Vilket resulterar i att du inte gör om det.

 

DECLINED

 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.