Mackan. Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Name: [E.O] Mackan Offender-name: [K.A] Blackout, [K.A] Brewwan, [K.A] Alvin, [K.A] Teechey, [K.A] ArXfite Date: 2016-04-16 ca 15:30 Reason: En engage 500 meter från safe zone, felaktig engage (Hörde inte gangets namn), RDM. Bevis: pantern02 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 dom rånade och döda mig inom 500 m Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 3 hours ago, Kirito said: Name: [E.O] Mackan Offender-name: [K.A] Blackout, [K.A] Brewwan, [K.A] Alvin, [K.A] Teechey, [K.A] ArXfite Date: 2016-04-16 ca 15:30 Reason: En engage 500 meter från safe zone, felaktig engage (Hörde inte gangets namn), RDM. Bevis: Om jag får säga mitt tycke i denna fråga så tycker inte jag att det var en felaktig engage då man inte kan höra i klippet vad dem säger pga din kompis som stör, dessutom tycker jag även inte att hela Ganget kan bli bannade pågrund av att det var Blackout som engagea samt att det var brewwan som sköt. Men det är inte upp till mig att ge ett svar i denna fråga, det är admins beslut som räknas. Ha det gött! //[K.A] A.Almkvist blackout682, A.Almkvist, OttovonStauffenberg and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted April 16, 2016 Author Report Share Posted April 16, 2016 28 minutes ago, A.Almkvist said: Om jag får säga mitt tycke i denna fråga så tycker inte jag att det var en felaktig engage då man inte kan höra i klippet vad dem säger pga din kompis som stör, dessutom tycker jag även inte att hela Ganget kan bli bannade pågrund av att det var Blackout som engagea samt att det var brewwan som sköt. Men det är inte upp till mig att ge ett svar i denna fråga, det är admins beslut som räknas. Ha det gött! //[K.A] A.Almkvist Jag kan hålla med om att hela gänget inte ska bli bannade men ni var ändå där under engaden. Så jag visste inte om jag bara skulle skriva dom två eller alla. Men som sagt, det är admins beslut som räknas. Ha en trevlig kväll. //[E.O] Mackan A.Almkvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brewwan Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Är det inte 500m från närmaste ATM? OttovonStauffenberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Wolkert Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 (edited) 3 hours ago, Kirito said: Jag kan hålla med om att hela gänget inte ska bli bannade men ni var ändå där under engaden. Så jag visste inte om jag bara skulle skriva dom två eller alla. Men som sagt, det är admins beslut som räknas. Ha en trevlig kväll. //[E.O] Mackan Almkvist bakk <3 [K.A] Alvin Edited April 16, 2016 by A.Wolkert A.Almkvist and A.Wolkert 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Wolkert Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 5 minutes ago, Brewwan said: Är det inte 500m från närmaste ATM? Jo xD [K.A] Alvin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergio Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 nä det är inte 500m från ATM, det är 500m från safezone. Från ATM är det 50 eller 100m kommer inte riktigt ihåg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted April 17, 2016 Report Share Posted April 17, 2016 Tycker att jag kan höra något om vilket gäng det är men de är riktigt svagt.. Dock så kommer jag banna Brewwan 3 dagar för RDM då han inte har någon rätt att skjuta i den här situationen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts