v.pUTIN Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Appeal Information Name: *Your in-game name* (optional: guid) Kalas Karl Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-04-16. 19:50~ Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Ja jag blir nerskjuten av APD, sen blir jag ressad sen får jag ett vapen sen dödar jag en APD. Vill ha tillbaka mitt vapen samt att jag vill att Bracket ber om ursäkt för att han har förstört min kväll helt utan anledning. Tycker ni borde kolla över hans powerabuse. http://plays.tv/video/57127da77840459ff7/mhmhm Om någon hittar en RDM i filmen så får dom gärna kommentera och dela med sig, för jag har inte en blekaste aning om hur detta blev en RDM. Får inte direkt något svar av Bracket heller. Vill att Bracket skriver varför det var en RDM och vart i reglerna det står att det är en RDM samt att han delar med sig av bevisen att det är en RDM.- Alvaréz, cire96, MrCat and 18 others 21 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 16, 2016 Author Report Share Posted April 16, 2016 uppdatering, Pratade med Bracket och han tänker inte ta bort min ban... Teechy and v.pUTIN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teechy Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 wtf.... Charlie, Joelelele, Feroz and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 16, 2016 Author Report Share Posted April 16, 2016 Tycker att det är konstigt att man bara kan säga till sin kompis att banna någon, även om det är fel? Finner inga ord Att jag inte fått se några bevis på att jag har Rdmat menar jag Macke. and bobin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted April 16, 2016 Report Share Posted April 16, 2016 Accepted Rarre, Alvaréz, Macke. and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts