Jump to content
CvGaming

ban request [MS] Stewie Lorenzo


Treos
 Share

Recommended Posts

Name [Cv-D] Johansson

Offender-Name: [MS] Stewie Lorenzo 

Date: 2016-04-25 15:10

Reason: Trolling in safezone, VDM 

Mitt perspektiv: http://plays.tv/video/571e186692a4780bba/stewie (blev D-sync från mitt perspektiv pågrund utav mitt internet) 

Kafarov's perspektiv: https://vid.me/D31i

Edited by treos
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Charlie said:

ser du hur mycket Dsync det är där?

absolut, men det var med mening han körde :) och hade de vart dsync hade ju inte alla blivit överkörda 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Charlie said:

men du ser ju att alla vart överkörda? 

yes men om det är du som är stewie ingame så körde du över oss med mening, vilket kafarov även har bevis på

Link to comment
Share on other sites

Just now, Charlie said:

men om det ban request war du vill ha så kan vi lösa det absolut.

Ban request war? känns onödigt ifall det kan lösas, men jag kan inte göra något åt saken om du väljer att lägga ban requests eller inte?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Charlie said:

men om det ban request war du vill ha så kan vi lösa det absolut.

Om ni lägger ban requests för att någon i [Cv-D] råkar logga in som 9e spelaren och hans spel fryser när han ska lämna så att han inte kan lämna så tycker jag att ni i [Ms] borde veta bättre än detta. Ni vet ju själva vad som gäller och borde tänkt på det lite tidigare...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Charlie said:

så för att vi lade en ban request på när ni var 9 online så lägger ni denna meningslösa ban request som inte påverkade 0 personer. 

Håll er till denna ban request nu och ifall du inte har något argument så kan du lika gärna klicka bort från denna topic, tack på förhand

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic

Angående denna banreqen kommer [MS] Stewie Lorenzo bli bannad i 48 timmar för Trolling in Safezone + VDM.

@Charlie Jag tycker det är RIKTIGT dåligt av dig att har mage nog att sitta här och skylla på saker och ting när man ser på Kafarovs video att du gör varenda jäkla sak med meningen. Det är en sak om man står för vad man gör och snackar med personerna i fråga. Nu är du som en kyckling och sitter och skyller ifrån dig skärpning.

//Bachne & @Daniel Macáres

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.