NilzzoN Posted April 26, 2016 Report Share Posted April 26, 2016 Name: NilzzoN Date: Ungefär 2-3 månader sedan! kommer inte riktigt ihåg... Reason: Jag blev bannad för att jag va riktigt efterbliven och bytte mina ingame pengar mot csgo skins, bytte med en kille som heter alexie och han va väldigt på att byta så jag gjorde det och alla va nöjda. efter det när jag fick reda på att jag blev permbannad så kännde jag mig väldigt ledsen för att jag kom på att det va väldigt kul att spela med alla goa gobbar på serven!, men men, hoppas att ni förlåter mig så lovar jag att något efterblivet som detta inte kommer att hända igen! //// MVH NilzzoN Charlie, Joel, Johanees and 15 others 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted April 30, 2016 Report Share Posted April 30, 2016 Återkommer snart med svar. Bugge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted April 30, 2016 Report Share Posted April 30, 2016 Vi har beslutat att vi ger dig en ny chans Nilzzon. Lyfter din ban! bobin, Bugge, NilzzoN and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts