V1RRE Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Tänkte boka DH ikväll, Söker nu någon o sitta med då inga IRLs ska dit i sommar KRAV: Du ska vara grABB, Du ska inte vara oskön... sedan kommer jag även streama hela DH så ni får vara beredda på att ha en cam i ansiktet när ni sover.. Sedan ett plus i kanten om ni är taggade på rosenlundsbadet MVH Skriv era platser! G. Kasper, chebbi, Rarre and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 jag o ray är på !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Jag är ju med grabbligan, Hallå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 9 minutes ago, Björt said: Jag är ju med grabbligan, Hallå? tror fan de asså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Jag och 3 irl's skall sitta D20:17-D20:25. 25 minutes ago, Björt said: Jag är ju med grabbligan, Hallå? Fan va arg björt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Ska till Rhodos 15-22 Juni så det blir inget DHS för mig tyvärr... Men DHW16 då ansluter jag mig till grabbligan igen. 1 hour ago, Björt said: Jag är ju med grabbligan, Hallå? Once a grabb always a grabb. <3 Fast du är tok sur hela tiden. 1 hour ago, swintan said: jag o ray är på !!!! Förra DH var Ray TOK sur och du stannade hemma för du trodde att ISIS skulle spränga Elmia. Ses på DHW16! Feroz, Abdi Ali /Limpano, Elnour Isak Adam and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 9 minutes ago, Bartowski said: Förra DH var Ray TOK sur och du stannade hemma för du trodde att ISIS skulle spränga Elmia. Ses på DHW16! men vet ju fan aldrig med dig iaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 Jag ska till DHS och kan nog sitta med er säg bara vilken platts jag ska ha så fixar jag den så snabbt jag kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayinator Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 1 hour ago, Bartowski said: Förra DH var Ray TOK sur och du stannade hemma för du trodde att ISIS skulle spränga Elmia. Jag var väl där? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 24 minutes ago, Rayinator said: Jag var väl där? "Förra DH var Ray TOK sur" Det låter så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayinator Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 39 minutes ago, Bartowski said: "Förra DH var Ray TOK sur" Det låter så. Trodde du skrev att jag stannade hemma. Förlåt för att jag går el och inte natur. Elnour Isak Adam and Feroz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts