CasperEbbesen Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Name Caden Date 2-3 månader sen? Reason Jag hade dålig respekt mot hela CVgaming igenom att lägga upp en Hej då post med 6 andra, Den var jävligt reskpt lös och jag ångrar mig väldigt mycket. // Caden J. Stalin, Sam, Morio and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted May 1, 2016 Report Share Posted May 1, 2016 Hej Caden! Vi i staff går igenom ban appeals tillsammans kring om vi faktiskt vill ha tillbaka personerna på våran server eller inte. I detta fallet har du lagt ner mindre än 1 minut att skriva din ban appeal. Somliga personer är väldigt sugna och drivna på att komma in på servern och ha skoj igen och de lägger ner en resonabel tid och energi på deras post. Vilket du definitivt inte har gjort. Därav kommer du likaså som alla andra som inte lägger ned tid på att göra en ban appeal att blir nekad per automatik. Lägg ner tid på din ban appeal! NEKAD! chebbi, DraapzHD, bobin and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts