Toxiic Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 (edited) Jag skriver då denna åt Hejsan då han inte har tillgång till forumet och frågade mig om en tjänst.! Name: [Ms] Hejsan Date: 22 mars 2016 Reason: Combat Logg - Fler bans Jag har varit bannad lite mer än en månad nu anledningen varför jag blev bannad är för att jag combat loggade pga jag blev arg på en sak. Jag vet att jag hade fått en varning om jag fick en till ban skulle det leda till en permanent ban. Har spelat på denna server och gillat denna community och jag har fått chanser utav er då jag inte fullt följt reglerna, jag vet att det var dumt att combat logga och jag är ledsen för det. Varför jag nu skriver detta är då för att jag vill få en sista chans och kunna spela på cvgaming's arma 3 server. Jag saknar stunderna som jag haft på servern och skulle vilja ta mig tillbaka och få uppleva allt nytt som kommit och vara en del utav communityt igen.! //mvh Hejsan Edited May 3, 2016 by Toxiic Sam, Elnour Isak Adam, Obbe and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted May 4, 2016 Report Share Posted May 4, 2016 Du fick en chans att spela på våran server efter din "längre" ban hade tagit slut. Du tog den inte utan du valde att direkt efter dra och Combatlogga. Det kan vara så att du får en chans i framtiden men absolut inte just nu. Svedin, Kurreman, Caveman - Phille and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts