Jump to content
CvGaming

Banapeal Kurre Ugur


chebbi
 Share

Recommended Posts

Skriver denna åt kurre då han är bannad från forumet.

 

Name: Kurre Ugur

            Date: Kommer inte ihåg tiden [2016-02-15] - [2016-03-15] men känns som en evighet.

            Reason: 

Ja, Kurre här igen. Ja som sagt jag har varit bannad ett tag för dupeing. Vissa tycker det är bra andra tycker det är mindre bra. Som jag nämnde i den förra Ban Appeal så berättade jag om att jag har suttit och kolla på när dom stter och kör på servern. Men det är svårare nu när dom har fått den underbara chansen att bli polis. När jag inte ens har möjligheten att se lika mycket på cv längre så kryper det i skinnet mycket mer. Men ångesten blir också mycket större. Jag kör då och då på Hard RP Serverar, men dom står ändå inte upp mot eran standard. Men det orsakar också så att jag har mer att tillföra till servern. Att Dupea var bland ett av dom största misstagen jag har gjort. Men det är ju inget jag kan ändra på nu. Men om jag hade chansen så skulle det inte ens ha hänt. 

Skulle uppskatta så mycket om jag kunde få chansen igen. Men hur som helst tack för att du tog din tid iallafall och kolla igenom.
 

Link to comment
Share on other sites

Kommer att ta bort hans forumban. Men ser jag en enda troll post till ifrån hans sida här igen då är sannolikheten att han någonsin spelar här igen ytterst liten.

Vad gäller din serverban så tycker jag inte att du suttit avstängd tillräckligt länge för att vi ska se över att förkorta din ban, lägg upp en ban appeal om 2 månader så ska jag tänka över den då.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.