Jump to content
CvGaming

BDC NLR


Ramel
 Share

Recommended Posts

       Request Information

        Name: [T.W.C.B] [MAJ] Daryl

        Offender-Name: [B.D.C] Alle0100

        Date: 2016-05-08 Between 18:45 and 18:59

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible: Vi rånade då Alle0100 tidigare så det är därför dom jagar oss då stannar dom och försöker skjuta oss och då råkar han skjuta sin polare och då ser man i videon att han får nlr för att han spawnade i kavala då måste han ha reloggat. Vi slutar upp med att förlora fighten och jag ser en newspawn vid min kropp då antar jag att det är han men jag var inte säker sen tror jag att dom åkte till kavalacheckpoint och där dödar han en person (jag ber om ursäkt för att jag tittar på youtube och att jag smaskar i videon). 

https://www.youtube.com/watch?v=OkRIN1Tkluk&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ramel said:

       Request Information

        Name: [T.W.C.B] [MAJ] Daryl

        Offender-Name: [B.D.C] Alle0100

        Date: 2016-05-08 Between 18:45 and 18:59

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible: Vi rånade då Alle0100 tidigare så det är därför dom jagar oss då stannar dom och försöker skjuta oss och då råkar han skjuta sin polare och då ser man i videon att han får nlr för att han spawnade i kavala då måste han ha reloggat. Vi slutar upp med att förlora fighten och jag ser en newspawn vid min kropp då antar jag att det är han men jag var inte säker sen tror jag att dom åkte till kavalacheckpoint och där dödar han en person (jag ber om ursäkt för att jag tittar på youtube och att jag smaskar i videon). 

https://www.youtube.com/watch?v=OkRIN1Tkluk&feature=youtu.be

Heter man PizzaSky på steam så måste man ju leva upp till sitt namn genom att smaska på pizza i en ban req video ;)

Edited by Jesse Pinkman
Link to comment
Share on other sites

Hallåå.

Eftersom att man ser i chatten i videon att Alle0100 försöker komma tillbaka till fighten, men har NLR, och sedan när Daryl ligger död kommer det en helt freshspawn och lootar väska och kläder osv. Sedan skriver ni i B.D.C även i chatten att Alle0100 inte har NLR ?

NLR gäller även om eran egen gängmedlem dödar en, NLR står för New Life Rule, vilket Alle0100 fick då han dog av att hans mate sköt ihjäl honom.

Alle0100 bannad 2 dagar för breaking NLR

Nu är det andra gången jag bannar dig på kort tid Alle0100, så nu får du börja ta och skärpa dig, annars kommer det bli hårdare straff nästa gång.

Låser tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • Sajm0n locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.