Jump to content
CvGaming

[BAN REQUEST] + INFO]


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Tjena alla admins och alla andra här.

 

 

 

 

Det är så att idag när jag spelade civil så blev jag rdmad av L.D Gunnar sedan började hela L.D gänget ljuga om att dem hade skickat ett engelskt tekstmeddelande åt mig som det stod att lägg händerna på huvudet eller så dör du jag fick inget medd och dem ljög bara om denna saken.

 

Nästa sak: Sedan joinade jag medic jag skulle åka och ressa en kille vid kavala check point då sa L.D att jag inte fick ressa honnom därav gjorde jag inte det. Sedan sa de hoppa ut ur bilen eller så skjuter vi. Gjorde de sedan tog de mig som gisslan. När jag stog där med händerna på huvudet så pratade de massa skit om mig att jag är en p12 sa att jag var en snorunge sa att jag var skit dålig på role play att jag är sämre en medic rank 1 och en massa fler kränkningar.

 

Tycker inget av detta är okej och att dem dessutom ljuger mig rakt upp i ansiktet.

 

 

Detta tog helt seriöst ont att uppleva har nu bestämt mig för att ta paus från servern och jag slutar i medic kåren tiden där har varit underbar men ibland inser man att man helt inte är osårbar.

 

 

 

Hoppas personerna tänker på vad de har gjort alltså hela LD gänget.

 

 

Som sagt tack för tiden i medic kåren den var underbar men nu har jag bestämt mig för detta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mvh: Zacharias/Broccolimannen

post-253-0-58416300-1415648591_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Har inga screen shots eller videos. Men pågrund av att jag fått så många meddelanden av perosner som vill att jag stannar som medic så tänker jag spela som civil nu idag och fundera ennu på om jag går permanent ur medic kåren. Kul att det finns sånna människor Tack.

 

 

 

Hör av mig med besked imorgon till Oddjob om jag slutar eller inte slutar i medic kåren.

Link to comment
Share on other sites

Tycker absolut du ska stanna kvar på servern, och om du gillar medic är det klart du ska fortsätta som det. Låt inte ett par tragiska ungdomar förstöra arma för dig.. Stå på dig Zacharias!

Link to comment
Share on other sites

Börja köra shadowplay om du har nvidia, fungerar bra och är hur enkelt som helst. Förr eller senare lär dom bete sig dåligt mot någon som spelar in iaf. 

Ta inte åt dig av vad dom säger, du är en bra medic. :)

Link to comment
Share on other sites

Zacharias >>  vi är ju Medic's båda två och vi har ju mycket bra och roliga spelare på servern, som vi gillar att spela med :D

I går spelade vi Civ det var skit kul när du , jag och shiba gjorde en HEL del > som Cocaine ,blev av med Mohawk , Hemtt Box och annat special missions som du vet ;) Du tjänade en hel del eller ? :D

Altis Life ska vara roligt att spela annars vete faan vad man skulle spela .

Det finns alltid några rötägg i spelet , och tror att detta RPG spel är DayZ , eftersom det är en Arma mod det med. men med tiden och reglerna som finns i spelet så tar det tid för spelare att fatta reglerna .

Situationer uppstår hur mycket som helt och kan vara intensivs ibland, och viseversa.

 

Dax för en ny runda special missions eller ?  :D

Link to comment
Share on other sites

Precis som GW skrev så kan även jag fastställa att sådant beteende på våran server och det finns några personer som vet om att de är ute på hal is när det gäller hela den här "kränknings fasen". Men faktum kvarstår att vi lever i ett rättssamhälle, oskyldig tills motsatsen är bevisad. Utan bevis så kan jag inte göra något mer än hålla ett öga öppet.

Ta inte åt dig av vad personer säger till dig på internet, finns ingen anledning att göra det! Tycker du är en strålande medic och tycker absolut du ska fortsätta!
Internetkrigare finns överallt! Riktiga bravehearts:)

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att du har blivit utsatt för sånt beteende men jag har också stött på L.DS dåliga beteende och lag brytningar, lite konstigt att ingen har fångat det på film än men det kommer snart antar jag men man tackar för din tid som medic och all Gear du har räddat ;)

Link to comment
Share on other sites

Till allihopa!

 

Tack för allt stöd jag fått tack för alla meddelanden jag fått som är positiva.

 

Jag och oddjob har nu kommit överens om att jag FORTSÄTTER som medic.

 

 

Har även fått höra att jag kanske blir R3 I helgen.

 

Mvh: Zacharias/Broccolimannen

[Admin kan nu låsa denna tråd]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.