C.Tev Posted July 11, 2016 Report Share Posted July 11, 2016 Name: C.tev Date: ett bra tag sen Reason :Tjena Admins. Nu är det såhär att jag varit bannad i en längre tid nu för att jag sa ett visst ord. Och jag har ångrat mig och är ledsen för att jag sa just det ordet ingame. Självklart var det oacceptabelt. Jag ber även ursäkt till admins som jag har skrikit på och varit dryg mot. Speciellt afriel. Jag förstår varför du tog det beslutet som du gjorde och jag är ledsen för mitt beetende jag har haft mot dig när det gäller andra saker. Så jag undrar om jag skulle kunna få bli ban appelad då jag har lärt mig den läxan att inte säga några fula ord eller käfta emot admins/mods. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. //C.tev Kafarov, WoXXeN, Morio and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.Tev Posted July 12, 2016 Author Report Share Posted July 12, 2016 notera att jag är bannad på ts, forumet (min riktiga användare) och ingame. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Tack för din appeal men jag kommer inte att godkänna den. Vi klarar oss bra nog utan den typen av spelare som håller på på det sätt som du gör. Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts