rasnik1017 Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 (edited) det som hande va att jag och mina kompisar satt i en bil och da blev en av oss bannade medans han korde och ramlade ut ur bilen. Da trodde jag och den andra killen att han dog och inte skulle fa tillbaka sakerna nar han kom tillbaka efter bannen. Sa vi tog upp hans saker och d[ kom en admin in i ts och sa att vi skulle bli perm bannade for doping. Och nu har jag varit bannad i snart 1 manad och 2 veckor. Jag visste inte att han skulle fa tillbaka sakerna nar hans ban var slut sa jag ber om ursakt jag borde ha kollat upp innan om jag skulle tagit upp sakerna eller ej. Och med detta vill jag komma till att ni ksk kan gora en ban appeal for borjar bli trakigt att spela arma utan era servrar. Nar detta h'nde hette jag (K.A)Rasmus Ballesson Edited July 12, 2016 by rasnik1017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Savage Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Du kan börja med att följa templaten som finns för ban appeals. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasnik1017 Posted July 12, 2016 Author Report Share Posted July 12, 2016 va menar du Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Savage Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Just now, rasnik1017 said: va menar du Redigera din post och fyll i det här; Appeal Information Name: *Your in-game name* (optional: guid) Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasnik1017 Posted July 12, 2016 Author Report Share Posted July 12, 2016 men jag kommer inte ih[g n'r det va Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 (edited) 5 minutes ago, rasnik1017 said: men jag kommer inte ih[g n'r det va Du kan skriva ungefär, viktigaste är att du följer templaten Edited July 12, 2016 by WoXXeN Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasnik1017 Posted July 12, 2016 Author Report Share Posted July 12, 2016 r'cker inte det som st[r d'r nu d[ Kurreman and NorreN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted July 12, 2016 Report Share Posted July 12, 2016 Just now, rasnik1017 said: r'cker inte det som st[r d'r nu d[ Om du trycker shift alt så kommer du få ett svenskt tangentbord Kurreman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted July 13, 2016 Report Share Posted July 13, 2016 Använd templaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts