Jump to content
CvGaming

A.P.D M.Gray gets robbed!


M. Gray
 Share

Recommended Posts

(A.P.D) M.Gray robbed outside the prison in Kavala. Very good role-play from my robber (TriGz).

All goes well for the offender until he makes a huge mistake. Adds a loaded gun in front of me. (which I thought was my stunn gun).
Sensitive viewers are warned! =)

 

 

Grymt bra rollspel tack för det! Håll till godo!

 

Efteråt som tack fick TriGz 100.000 av mig för sveda  och verk men framför allt för bra rpg!

 

M.Gray

 

Edited by Kebre
Edited link for embed
Link to comment
Share on other sites

Trodde jag skulle komma vinnande ur denna strid.. :huh: :huh:

Men ack så fel man kan ha..


Roligt iallafall att Poliser är med på roll-play och erkänner när "buggen" och handcuffa med händerna i luften händer..

Flyttade Server från SecretOne då min bror spelar CV-Gaming och är inte mer än sjukt nöjd med både admins, polis och rollspelandet. Även jag var ganska färsk på servern så var det ett tappert försök som slutade i FIASKO. Men ja, nästa gång har ni inte lika mycket tur konstaplar!


Hoppas andra poliser bemöter en med samma avslappnad karaktär och vilja för RP.. Låter inte stoltheten komma imellan! Det tackar vi för.. Och var så god för skrattet ni alla fick!


Tänkte bara fråga - Jag sitter med ett Logitech g35 headset(kostade mig 1000kr) bör jag inte få bättre in-game sound på micken då? Kan jag korrigera detta, trodde inte den var så hemsk..

/ TriGz.

Link to comment
Share on other sites

Svar på din fråga.. så var den inte så hemsk.!

 

Men när jag skulle lägga upp filmen har jag skalat ner kvaliten på bild och ljud! För videon var ju på 1.7 gb först.. Men nerskalad till 110mb =)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.