Jump to content
CvGaming

Ban Req - NATO


Kurre Ugur
 Share

Recommended Posts

Name - Kurre Ugur

Offender Name - Elliot.B, Obbe, J.Huxley

Date - 2016 - 09 -09 14.30

Reason - First i got VDM by Elliot.B when I was going out from kavala. Then I get shots fired at me when I was going to see how yo sent like News to everyone. https://gyazo.com/7597aaf5b7d7db57c8d68f0fd6342346 . When I get to the news tower I get killed 3 times, chapman 1 time. Didnt get the 2 last kills on video. https://gyazo.com/3fa8a189defd661e79f6715f3c5318e9 . They are looting me to.

 

 

 

Edited by Kurre Ugur
Forgot they loot me
Link to comment
Share on other sites

kurre nu får blir jag lite arg, igår åkte du in på bandit du ressa ingen, men medics får inte vara där. Och idag åker du runt i ringar med sierener och bara förstör för oss jämt. Igår gjorde du samma sak du följde efter elliot med sierener så polisen kunde hitta dit och ta oss och jag är riktigt trött på att du håller på så. Tanken att vi "tog över" newstower var att vi ville rpa med polisen och det slutade med att vi var tvungna att döda dig efter att vi hotade dig men du lyssnade inte vilket du inte tog med i videon, och då var vi tvungna att engagea polisen för att annars hade dem dödat oss eller engagaeat oss efter som vi döda en medic. Vilket leder till att du som MEDIC förstör ett rp scenario! jag har video på när man hör ingame att obbe hotar dig och han mutade micen så de är bara ingame man hör och man hör din röst, sen åker du ner några hundra meter och kör i ringar med seirener. Jag kan ladda upp videon när vi hotar att lämna även när vi hotar din polare att dra men han ressar dig.

Link to comment
Share on other sites

Dompan, Vi har skrivit i shoutbox, på kartan och skicka ut meddelande i Arma. Vi ser inte ett piss om vad ni skriver till oss på meddelande. Ni måste komma fram och säga allt. Vi ser inget ting som du ser i videon själv. Jag åkte ner till dp25. Men tyvärr jag har inte rec 32 timmar bak. Jag åkte in typ 3 sec innanför området för att se om något var på gång. Hörde skott vände direkt. Om du kollar på kartan så är zonen på vägen också till dp25. Ja jag jagade han igår. Men han lossa skott mot mig, du försökte råna mig på mina kläder. Vad jag kommer ihåg så är det 500m utan för safe zone för att råna. Ni var inte i närheten. av 500m ifrån. Sen att du skriver till mig "Glöm inte tvätta munnen när du klar med att slicka av röven på polisen". hjälper inte heller.

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

och vad jag vet så är de väll banbart att redigera ban reqs så att dem ser ut som att vi har rdmat?? rätta mig om jag har fel

 

Men ni rdmar ju, Kommer och erbjuder refund för att ni vet att ni har gjort fel.

Link to comment
Share on other sites

vad jag anser så videon du har lagt upp på elliot när han vdmar dig det är helt fel så får han inte göra och att han lootar dig. Men att du klipper bort när du åker i cirklar med seirener och vi börjar skjuta emot dig det fattar jag inte rikitgt 

Link to comment
Share on other sites

Just now, DompaN said:

vad jag anser så videon du har lagt upp på elliot när han vdmar dig det är helt fel så får han inte göra och att han lootar dig. Men att du klipper bort när du åker i cirklar med seirener och vi börjar skjuta emot dig det fattar jag inte rikitgt 

 

Just now, DompaN said:

va? om vi hotar dig face2face då kan du inte komma o göra en ban req när du kommer tbx o vi dödar dig? här hör man att du blev hotad men att du sket i det 

 

Men dompan för i helvete, ska jag lägga en svart skärm med drake i bakgrunden och säga att det är jag som sjunger. Som det verkar så var det obbe som loota mig. För Elliot.B had evanliga kläder.

Link to comment
Share on other sites

Kurre Ugur. Sluta hålla på och klippa så med dina filmer.

Finns ingen chans för mig att kunna se hur situationen gick till här?

Likaså Dompan hur satan ska jag kunna veta ifall din kompis hotade medicen? När du filmar från din synvinkel.

Tänk pojkar för satan!

Declined

//Bachne

 

EDIT: Jag vill att Elliot. B kontaktar mig på TS omgående...

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.