pantern02 Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 date 2016 09 15 player name E.U Edwin reason hur jag och min kompis blir rdmade av några personer. kan skippa dom första 5 min för det är bara när vi kör på vägen. vet att jag gjorde fel med att köra över honom män under omständigheterna så blev det en dålig nöd lösning. bevis Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 Tjena grabbar! Jeff, Jimmy Philippson och Janitor får alla tre, 3 dagar ban för rdm/combat log. Dom har utöver detta som visas i videon combat loggat, därav 3 dagar. Sjelvplock Volm blir bannad 2 dagar för att han lootar i en fight som han ej är delaktig i. Sen åter till er grabbar (Edwin och Mackan), Kontakta @kooben eller @Bachne under morgondagen, vi vill gärna ta ett snack med er. Det ni gör/säger under händelsen är heller inte okej. pantern02, DompaN, Halffinger Pete and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts