Fish Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 1. accused player: E.U Mackan 2. accusing player: [MT] JOKES 3. not in game: [B-163] Abu Bahkar | In game: [MT] B.Baggins I think that Mackan has failed rp multiple times in this clip right here : As u can see he is not one for RP and does make me think he should be banned. And yes i know i did wrong. Johanees, Fish and B.Baggins 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Hmm, Vad menar du med att han fail rpar? Att han inte lyssnar på dig när du säger "jag brottar ner dig tills polisen kommer" ? Jag kan ju känna att det inte är en läkares uppgift att ta lagen i egna händer när polisen inte är på plats, Skulle sedan den misstänkta hålla en pistol i handen så tvekar jag definitivt på att du som läkare skulle försöka brotta ner han. Man kan alltid försöka dra rp till ett steg längre men i slutändan så är detta ett spel, Vi kan inte jämföra allt med verkligheten, vissa regler måste såklart finnas. / kooben PS. Låter tråden vara öppen för svar, Vill höra vad du kan ha för argument till att han ska bli bannad för Fail-RP. Mackan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 tycker ej att medics ska lägga sig i lagen bara ressa och kunna serverns regler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramel Posted September 25, 2016 Report Share Posted September 25, 2016 Jokes kommer runt klockan 2 idag (Han lirar golf tror jag) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 25, 2016 Report Share Posted September 25, 2016 Låser och nekar denna på begäran! / Kooben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts