Jump to content
CvGaming

Ban Req [KF]Katjaka


Thorwald
 Share

Recommended Posts

https://youtu.be/FlJ4k5kBeNk : video bevis

  1. the accused player [KF]Joel.A AKA Katjaka
  2. the accusing player T.Bengtsson
  3. a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request.  Jag hade precis kommit ut ur fängelset och tyckte att de skulle va en bra ide att åka och köpa en rook och först så hoppar jag ut ur min bil och då kör först gissar på Zanetti in i mig så jag inte kan springa iväg sen när jagställer mig upp engeadar  Joel.A mig sedan ber mig följa efter jag lyder och sen SÄGER ATT till mig att om han ser några av mina polare i området, Då kollar jag på kartan och ser ba illmaister är i området sen säger dom att min kollega som dom kan se är i området då kollar jag igen och har inte märkt att elliot.B är ressad (visste inte att han va död) då säger dom att jag har fem sekunder på sig som jag tycker är en orimlig tid sedan också skjuter dom elliot.B och då berättar jag att den tidden dom gedde oss är orimligt och att man inte får göra såhär och resten har ni här
Link to comment
Share on other sites

Svårt att säga vem som körde på dig eftersom du inte fick någon tagg, så ingen ide att spekulera i det.

Joel gav dig tid att meddela dina vänner i närheten samt att han sa det flertalet gånger.

Jag vill att du tänker till nästa gång Bengtsson, Du vet väl om att det du gör i denna video klassas som "Fail-Rp"? Att skrika "skjut mig" "döda mig" för att du tycker att dom gjort fel är inte vägen att gå.

Ett fel rättfärdigar inte ett annat fel som en mycket klok @Bachne skulle sagt.

 

DECLINED!

 

/Kooben

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.