DompaN Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 Name: DompaN Offender-Name: KingTed Date: nyss Reason: jag skulle åka o köpa massa mags och sikten då rdmar kingted mig och jag blev jävulskt arg så du bör sänka ljudet i slutet Mackan., Castle, Riddaren and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 @DompaN, Jag vill att du laddar upp en längre video som visar vad som hände innan detta. Du har 24h på dig innan denna blir nekad per automatik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted September 27, 2016 Author Report Share Posted September 27, 2016 Just now, kooben said: @DompaN, Jag vill att du laddar upp en längre video som visar vad som hände innan detta. Du har 24h på dig innan denna blir nekad per automatik. okej kobelelele kooben 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted September 27, 2016 Author Report Share Posted September 27, 2016 1 minute ago, kooben said: @DompaN, Jag vill att du laddar upp en längre video som visar vad som hände innan detta. Du har 24h på dig innan denna blir nekad per automatik. hur många minuter? mitt internet suger så om den e för lång så kommer de ta typ 24 timmar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 20 minutes ago, DompaN said: hur många minuter? mitt internet suger så om den e för lång så kommer de ta typ 24 timmar Så lång som du kan. Detta så vi verkligen kan se att det är en ny situation att du inte blivit engagad innan. Så riktmärket är 15 min. mvh @kooben Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 KingTed är nu bannad i 2 dagar för RDM! ACCEPTED! /kooben DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts