Jesper Johansson Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 Det är inget rp montage men jag antar att mitt nästa montage får bli ett sådant då jag har ett när jag dör, ett när jag dödar då finns det väl bara rp kvar då :-) Erik Tyrone, anden, B.Baggins and 6 others 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted September 30, 2016 Author Report Share Posted September 30, 2016 (edited) ups Edited September 30, 2016 by Jesper Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted September 30, 2016 Report Share Posted September 30, 2016 Min kill på slutet asså, fyfan vad snyggt! MK-1 vs MK-1 kompis. Citerar " Ett skott" Jesper Johansson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted September 30, 2016 Author Report Share Posted September 30, 2016 26 minutes ago, Zacharias said: Min kill på slutet asså, fyfan vad snyggt! MK-1 vs MK-1 kompis. Citerar " Ett skott" legendarisk kill minst sagt fattade verkligen inget när det hände Zacharias 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now