Jump to content
CvGaming

[KF] chebbi rdm


Jesse Pinkman
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name[U.T.J] Domagoj Radic

        Offender-Name: [KF] chebbi

        Date: 2016-10-03 - runt 9 tiden

        Reason: Jag och min kompis Jokes höll på att åka runt gang hideout 2. Vi stannade för att jaga efter en FC snubbe men vi inser att det inte är värt det. Så jag bestämmer mig för att åka vidare med min bil men blir då skjuten av Chebbi. Kan tillägga att det var crossfire och var tvungen att logga precis efter så hann inte få refunden då. Och nu börjar 24 timmars marken närma sig så är då tvungen att lägga denna ban req. Skulle dock inte tveka en sekund på att jag inte skulle få en refund av chebbi, eftersom han var medvet själv om att han rdm:a. But you know always be on the safe side :).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Då jag försökte få tagg och fick tagg på en FC.. Men då du inte kontakta mig idag så har jag inte kunnat refunda. Men då en ban req ligger så kommer ju jag få stå still svars..... Hur jag ska refunda ljuddämparen de vet jag inte hur ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej! 

Angående denna situationen så skulle Chebbi i detta fallet refunda.

Dock har vi ett annat problem då du Jesse är Bannad för tillfället.

Därav blir det oerhört svårt att refunda.

Chebbi får en VARNING då du SKALL veta vem du skjuter på. Det är upp till dig och se till att det blir rätt.

Declined

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.