pantern02 Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 name Medic-Trainee Edwin offendername v rexxz date 2016 10 15 reason han skjöt mig utan anledning bevis Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riddaren Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Vi sa över 4 gånger att om du kör hit och över våra spikes så blir du skjuten... Escobab, Riddaren and Robin123 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted October 15, 2016 Author Report Share Posted October 15, 2016 Ser ju inte alla j**la spikes som ligger överallt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted October 17, 2016 Report Share Posted October 17, 2016 Ifall du nu skulle lägga upp en banreq vill jag och Koojben se desto längre film klipp. Angående denna banreq. Det ni gör Riddaren/Rexxz är så oerhört onödigt. Hur skulle medicen ha någon som helst aning att ni har lagt spike där? Den är i princip osynlig. Och varför skall ni skjuta han när han vänder och skall åka därifrån? Medic's är innocent. De är där för att hjälpa folk. Varken jag eller @kooben ser någon helst anledning att döda honom där därav kommer vi att banna Rexxz 1 dag för RDM. //Bachne & @kooben pantern02 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts