Johanees Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 Name: *Your in-game name* [Cv-D][CSL] AbdaHaram Offender-Name: [BLC] A.Bishop och [BLC] Rolf Date: YYYY-MM-DD - Sista december, ca 16:00 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: TDR engageade KennyH , kenny lyssnade och väntade på att jag kunde skjuta TDR. Jag gjorde det, sedan lootade kenny han men blev sedan utan anledning skjuten. Jag springer sedan undan och ska skriva till en BLC men de skjuter mig också. Refund fick vi inte då vi " Hade lootat deras kills " och nu när det närmar sig 24 timmars gränsen så lägger jag ban req. Bevis : Magikern and Castle 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 1, 2017 Report Share Posted January 1, 2017 Vi behöver en bättre video från Kennys perspektiv, annars är det inte mycket vi kan göra... Johanees 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 Om 6 timmar så declinar jag denna req, då har det gått 24h sedan jag krävde video! Johanees 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted January 2, 2017 Author Report Share Posted January 2, 2017 2 hours ago, Peter Marple said: Om 6 timmar så declinar jag denna req, då har det gått 24h sedan jag krävde video! Du kan declinea direkt, han hade tydligen inte video själv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 2, 2017 Report Share Posted January 2, 2017 DECLINED! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts