Jump to content
CvGaming

Ban request [FS] DEN VITA MANDELA


Barre
 Share

Recommended Posts

Name: [A.P.D] R. Bartowski

        Offender-Name: [FS] DEN VITA MANDELA

        Date: 2017-01-11 - <00:00-01:00> 

        Which rule(s) were broken: RDM & Felaktig engage

        Additional information: Jag lägger sällan ban request men igår så vart jag personligen RDMad runt 5-6 gånger och dessa killar stod för 2 av dessa. Jag fick revive efter att jag dog på videon men det var inte för att de gjorde fel utan för att medicen var väldigt vänlig att komma. Anledningen till ban requesten är just att de sista dagarna så har F.S felaktigt engageat, RDMad, Spikeat för nära safezone mm... och varje gång så möts man av en liknande attityd "så är det inte på andra servrar". Så efter att X antal tillsägningar att dom ska läsa på reglerna så är jag trött på detta och anser att de borde få lite tid att verkligen läsa reglerna och inte fortsätta göra fel.

I videon så ser man hur jag har restrainat Linus (som är utan vapen) och han drar en "This is F.S, surrender or die" vilket jag inte hakar upp mig på men anser admin att det är fel så är det upp till ni. Det jag dock lägger ban på är att DEN VITA MANDELA ger mig en halv sekund att reagera innan han sätter en kula i mitt ansikte.

Video: 

Link to comment
Share on other sites

Den vita Mandela är nu bannad för RDM.

Som du själv uttrycker i din ban req Bartowski så är detta inte första gången FS bryter reglerna. Ni har fått flera chanser på er att gå in och läsa de regler vi har här på servern.

Jag rekommenderar STARKT att ni gör det direkt eftersom ni gång på gång gör fel.... 

Har ni några frågor är det bara att kontakta mig på ts!

 

// kooben

 

ACCEPTED

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.