Harry Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Summering: Vi landar för att starta fight, hittar ingen, blir sedan ihjälskjutna utan engage. De saknar även "korrekt" tag. Bevis: Lämnas till admin privat. (råkade mutea mitt ljud i början så man hör bara mig sitta och flåsa, inget jag vill lägga upp på forumet) Name: [T.R.S] Harry (och [T.R.S] Sebbe flaxx Offender-Name: Jimi_[BG] och Arne_[BG] Date: 20160118 ca 19:45-20:00 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Vi försökte få kontakt med dem via både side och sms, lyckades inte hitta dem på TS. Fanns ingen möjlighet till refund och därför jag lägger upp banrequest. Adam Folkesson and Rudolf 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 Alla har rätt att se beviset, lägg upp det är du snäll Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 Jimi bannad 2 dagar för RDM @Harry Harry 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts