Jump to content
CvGaming

Ban request Ruotsalaine


L.Wonderchild
 Share

Recommended Posts

Name: [MedicT] L.Wonderchild

        Offender-Name: Ruotsalaine

        Date: 2017-02-06 23:00

        Which rule(s) were broken: RDM

        Additional information: Jag får ett larm som medic att 2 killar har kört in i en sten och ska o ressa dom, deras tredje polare (Ruotsalaine) dog inte konstigt nog. Är till 99% säker att dom är polare då jag såg dom åka ifrån Kavala alla 3 i samma bil och dom snackade finska alla 3. När jag kommer dit skjuter Ruotsalaine mig utan att säga ett ord när jag försöker få liv i hans polare. Ber om ursäkt för en riktig potatisbild men fick bli med mobilen då det varken gick o printa eller att screenshoota ingame och recorder program dog.

 

Några frågor? go ahead!

arma3ban.jpg

Edited by L.Wonderchild
Link to comment
Share on other sites

Riktigt svårt att veta vad som hänt innan med hjälp av denna bilden, Visst jag kan se att han dödar dig. Men hur ska jag veta att han faktiskt inte hotar dig med att inte ressa en viss person innan?

Om du inte har något bättre bevis så kommer jag tyvärr att behöva neka denna.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, kooben said:

Riktigt svårt att veta vad som hänt innan med hjälp av denna bilden, Visst jag kan se att han dödar dig. Men hur ska jag veta att han faktiskt inte hotar dig med att inte ressa en viss person innan?

Om du inte har något bättre bevis så kommer jag tyvärr att behöva neka denna.

 

Antar att du får neka den då, då jag har skrivit i posten att mitt recorder dog. Då han varken har forum profil eller sa något så förstår jag inte varför en medic skulle ljuga om något sånt.

 Förstår dock din poäng helt o hållet att du inte kan veta.

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.