Jump to content
CvGaming

Combatloggers


Xymz
 Share

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Jag ska inte skriva här men först voch främst har cvgaming ett combatlogg system. och det gör att om man combatloggar så kommer du bli wipead och så kommer du bli skickad till jail i 30 minuter så fattar inte varför du gör en banreq om detta, för det andra följ templaten den är för alla och det menas med att du ska andvända den. Tack för mig

Link to comment
Share on other sites

Det är inte direkt gjort som en ban req bara som en liten kul grej, dock lade jag den på bandelen då jag anser att den passar bättre där.

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

''Jag ska inte skriva här men först voch främst har cvgaming ett combatlogg system. och det gör att om man combatloggar så kommer du bli wipead och så kommer du bli skickad till jail i 30 minuter så fattar inte varför du gör en banreq om detta, för det andra följ templaten den är för alla och det menas med att du ska andvända den. Tack för mig''

 

Det visste jag inte, tack för upplysningen....

Edited by Xymz
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.