Jump to content
CvGaming

breq


Storkatt92
 Share

Recommended Posts

  Name: *Your in-game name* Obbe

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [A] Xymz och [A] jönsson

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 21.00 2017-03-15

        Which rule(s) were broken: RDM fail engage

        Additional information: Springer runt dem börjar med engage sen skjuter dem mig efter this is. TY BARRE 

 

 

Edited by Obbe1
Link to comment
Share on other sites

Du har inte varit inblandad i hela händelsen, Han som blev dödad får ta och lägga upp klipp från stunden han kommer till ganghide out fram tills han blev dödad,Vi hade engagat honom tidigare och skrek igen för säkerhetsskull! Så visa oss din version av händelsen först då Bartowskis inte är tillräckligt i detta tillfälle.

Edited by Xymz
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Obbe1 said:

aha så jag ska höra det här [A] engage video http://plays.tv/video/58c9a1051f39d65a49/125

Vi låter admins kolla denna banrequest och väntar på svar. Tycker admin att dessa två har gjort fel så är de mer än villiga att refounda allt ni förlorade och så. Har egentligen inte med Banrequesten att göra men varit lite av en mellanhand till just denna banrequest.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Xymz said:

Du har inte varit inblandad i hela händelsen, Han som blev dödad får ta och lägga upp klipp från stunden han kommer till ganghide out fram tills han blev dödad,Vi hade engagat honom tidigare och skrek igen för säkerhetsskull! Så visa oss din version av händelsen först då Bartowskis inte är tillräckligt i detta tillfälle.

fett snabb att bedömma att det inte är nog med bevis. Du borde ta över ban reqs. Ni sa ju själva ingame att det inte var en giltig engage hah

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Xymz said:

Du verkar inte förstå Bartowski. Vi skulle dra en engage på han första gången men han sade då bara 'this is A' och blev sedan knockad. Detta sade vi inte var en giltig engage. 

 

@Bartowski

 

nae jag är dum i huvudet så jag lämnar detta till dig då detta är ditt område

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.