Storkatt92 Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 (edited) Name: *Your in-game name* Obbe Offender-Name: *Offender's in-game name* [A] Xymz och [A] jönsson Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 21.00 2017-03-15 Which rule(s) were broken: RDM fail engage Additional information: Springer runt dem börjar med engage sen skjuter dem mig efter this is. TY BARRE Edited March 16, 2017 by Obbe1 Åke 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 (edited) Du har inte varit inblandad i hela händelsen, Han som blev dödad får ta och lägga upp klipp från stunden han kommer till ganghide out fram tills han blev dödad,Vi hade engagat honom tidigare och skrek igen för säkerhetsskull! Så visa oss din version av händelsen först då Bartowskis inte är tillräckligt i detta tillfälle. Edited March 15, 2017 by Xymz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 (edited) Och dessutom, har inte cheferna sagt till dig att vapnen inte är tillåtna som medic? (till Barre) Edited March 15, 2017 by Xymz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkatt92 Posted March 15, 2017 Author Report Share Posted March 15, 2017 5 minutes ago, Xymz said: Och dessutom, har inte cheferna sagt till dig att vapnen inte är tillåtna som medic? (till Barre) aha så jag ska höra det här [A] engage video http://plays.tv/video/58c9a1051f39d65a49/125 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phiilp Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 18 minutes ago, Obbe1 said: aha så jag ska höra det här [A] engage video http://plays.tv/video/58c9a1051f39d65a49/125 Vi låter admins kolla denna banrequest och väntar på svar. Tycker admin att dessa två har gjort fel så är de mer än villiga att refounda allt ni förlorade och så. Har egentligen inte med Banrequesten att göra men varit lite av en mellanhand till just denna banrequest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 (edited) 46 minutes ago, Xymz said: Du har inte varit inblandad i hela händelsen, Han som blev dödad får ta och lägga upp klipp från stunden han kommer till ganghide out fram tills han blev dödad,Vi hade engagat honom tidigare och skrek igen för säkerhetsskull! Så visa oss din version av händelsen först då Bartowskis inte är tillräckligt i detta tillfälle. fett snabb att bedömma att det inte är nog med bevis. Du borde ta över ban reqs. Ni sa ju själva ingame att det inte var en giltig engage hah Edited March 15, 2017 by Bartowski Storkatt92 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 Du verkar inte förstå Bartowski. Vi skulle dra en engage på han första gången men han sade då bara 'this is A' och blev sedan knockad. Detta sade vi inte var en giltig engage. @Bartowski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 (edited) 26 minutes ago, Xymz said: Du verkar inte förstå Bartowski. Vi skulle dra en engage på han första gången men han sade då bara 'this is A' och blev sedan knockad. Detta sade vi inte var en giltig engage. @Bartowski nae jag är dum i huvudet så jag lämnar detta till dig då detta är ditt område Edited March 15, 2017 by Bartowski Leothol, Elnour Isak Adam, B.Baggins and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Behöver jag skriva något här @Xymz? Eller vet du vad jag tänker skriva? Lös detta och säg till på ts när det är löst. /G. Kasper Storkatt92 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 19, 2017 Report Share Posted March 19, 2017 Detta är löst med refund. Låser och flyttar denna tråden. /G. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts