Gustav Hedenhös Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Name: [TSAR] Gustav Offender-Name: [GG] -gABRIEL Date: 2017-03-22 Någonstans mellan 14:30 och 15:00 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: So basically, I was getting chased by GG. There were 2 guys on foot and 1 in a hatchback I belive. Then they apparantly "engage" me, but I was unable to hear the engage as you will see in the video below. Here is the video! Ramo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveedberg Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Här har du när jag engagar. du måste ju ha mutat oss eller något isf Treos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Hedenhös Posted March 22, 2017 Author Report Share Posted March 22, 2017 Har inte mutat er, man har en röst men det går absolut inte att höra vad personen säger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Bishop Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Tycker det är konstigt att han inte hör när han är så pass nära. Sedan så tror jag att Gabriel sköt på grund av att han sprang in bakom huset och drog fram vapnet. Sveedberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Hedenhös Posted March 23, 2017 Author Report Share Posted March 23, 2017 Jag vet inte varför jag inte hörde, men man hör ju en röst som är jättelåg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 25, 2017 Report Share Posted March 25, 2017 Som sagt, man hör engagen lite lågt, men vi har en funktion på serven som gör att man sätter i earplugs. Denna funktion gör så att det blir mycket lättare att höra t.ex. en engage. Jag kommer neka denna, då det finns motbevis som visar att de verkligen engagear. Till nästa gång, se till att i earplugs när du vet att du kommer bli engagead. För att använda earplugs, så trycker du shift + O /G. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts