G.Johansson Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 (edited) Appeal Information Name: G.jhonsson Date: igår-kväll Reason: jag åkte på motorvägen och jag kom i en hög fart ovh framför mig sp var det fullt med folk på vägen och dom bara ståg där och det var bilar över allt så att jag han inte bromsa och jag kunde inte väja för att det var bilar överallt jag tutade men de flyta inte på sig så jag kunde inte göra något. Edited September 3, 2017 by G.Johansson Lennart Bladh and Xymz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Skulle rekommendera dig att edita tråden med denna template innan en Mod/Admin tittar på den! Ban Appeal (Rules & Template) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Talade med Johansson på TS och han vet vad som gäller i framtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts