Xymz Posted October 28, 2017 Report Share Posted October 28, 2017 Att ett hus med 1 storage box ska kosta runt 2 miljoner tycker jag är överdrivet. Ett hus med 1 storage box tycker jag ska kosta runt 900k och en med 2 runt 1,6 miljoner istället. Man borde också tjäna lite mer på att göra diamonds och minerals då de är helt värdelösa just nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Folkesson Posted October 28, 2017 Report Share Posted October 28, 2017 15 minutes ago, Xymz said: Att ett hus med 1 storage box ska kosta runt 2 miljoner tycker jag är överdrivet. Ett hus med 1 storage box tycker jag ska kosta runt 900k och en med 2 runt 1,6 miljoner istället. Man borde också tjäna lite mer på att göra diamonds och minerals då de är helt värdelösa just nu. hus priser kan jag hålla med om är lite för höga dock är ju hus dyra i värkligheten men diamonds och mineraler är bra pris kör jag med min tempest coverd får jag runt 300-400 k utan problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Tyrone Posted October 28, 2017 Report Share Posted October 28, 2017 In my opinion there should be a buff to farming, instead of turning the house prices down. You will achieve the same anyways A.Almkvist and Angryherring 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted October 28, 2017 Author Report Share Posted October 28, 2017 1 hour ago, Erik Tyrone said: In my opinion there should be a buff to farming, instead of turning the house prices down. You will achieve the same anyways That could work aswell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now