Xymz Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 (edited) 1. Ta bort sway 2. Sätta tillbaks hideout vid gamla GH2. 3. Fler vapen, 6.5 + silencer 4. Minska tiden det tar för farm rundorna 5. Öka pengarna man får av farming 6. Sänk priserna på truckerna Att farma är inte kul, och att tjäna 300k som e runt 1 MK20 på typ 40 min e trist. Tror de flesta inte är sugna på att farma om och om igen efter alla dessa wipes... Edited October 29, 2017 by Xymz K.F Carl Mark, Harrisson and Robin123 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riddaren Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 På mindre än 40 min kan du tjäna 1m+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
JompeKanin Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 Håller med om hela grejen med sway och fler vapen. Men liksom farma är inte kul precis men de är något du måste göra för att tjäna pengar precis som i riktiga livet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 Tack för dina förslag Xymz! Det är svårt att hitta en bra balans till vad saker och ting ska vara värt. Man vill inte att det ska vara för lätt eftersom då får folk saker och ting alldeles för lätt och då har folk inget att göra. Men trots detta finns det alltid rum för förbättringar så tack för dina förslag! För tillfället finns det rätt flitiga sätt att tjäna mycket pengar på om man lägger ner lite möda på det! Om du eller andra ha fler förslag så dela gärna med er, även om det känns som en dum idé! J.Brando and A.Almkvist 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted October 29, 2017 Author Report Share Posted October 29, 2017 3 hours ago, Riddaren said: På mindre än 40 min kan du tjäna 1m+ plz tell me how :((( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riddaren Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 37 minutes ago, Xymz said: plz tell me how :((( Gun+ opium fårman typ en mille och sen Olive+ Iron får man också typ en mille med hemmt går på under 40 min Riddaren 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 tjänat över 1.8 miljoner på 1 timme med flygplan Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted October 30, 2017 Report Share Posted October 30, 2017 Man tjänar lungt 1mille på 45-60 min med heli genom att köra vapen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now