Olsson Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Name: [[)] Olsson Offender-Name: [K] Walter Date: 2018-12-26 20:50 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Tog ut en heli i Kavala och skulle åka och capa gang hideout för att köpa gear och då blir jag skjuten av Walter. Rayinator, Clabbe, Elnour Isak Adam and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 If you are killed in the crossfire of a firefight, it is not RDM. Vi hade krig i hideout med ett annat gäng du väljer att landa fast det är fullt krig och du sitter i copilot så man inte kunde få tag på dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 1 minute ago, Obbe said: If you are killed in the crossfire of a firefight, it is not RDM. Vi hade krig i hideout med ett annat gäng du väljer att landa fast det är fullt krig och du sitter i copilot så man inte kunde få tag på dig. Hur fan ska jag veta att ni har fight? Inte ett enda skott sköts när jag var där. Elnour Isak Adam and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Wow... hade du skrivit till mig hade jag kunnat compa dig. Konstigt att du väljer att landa där när du ser massa trasiga bilar överallt och sen att du inte flyger iväg när vi skjuter söker du att du ska bli dödad? Sen sitter du i Co-Pilot med vilket gör att jag inte kan tagga dig. Så jag chansade på att det var [617] och ifall det blev fel så får jag refunda dig. Kontakta mig på ts ifall du vill ha refund på dina kläder xd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 17 minutes ago, Eggis said: Wow... hade du skrivit till mig hade jag kunnat compa dig. Konstigt att du väljer att landa där när du ser massa trasiga bilar överallt och sen att du inte flyger iväg när vi skjuter söker du att du ska bli dödad? Sen sitter du i Co-Pilot med vilket gör att jag inte kan tagga dig. Så jag chansade på att det var [617] och ifall det blev fel så får jag refunda dig. Kontakta mig på ts ifall du vill ha refund på dina kläder xd Så trasiga bilar = fight? Olsson and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Just now, Olsson said: Så trasiga bilar = fight? Borde vara misstänktsamt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 5 minutes ago, Eggis said: Borde vara misstänktsamt. Absolut, men man tänker ju inte att folk ska rdma. Olsson and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 1 minute ago, Olsson said: Absolut, men man tänker ju inte att folk ska rdma. Skulle inte kalla det en "rdm" snarare missförstånd. Btw så säger du själv att du skiter i att det är misstänksamt utan bara tänker att vi inte får skjuta dig utan engage... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 2 minutes ago, Eggis said: Skulle inte kalla det en "rdm" snarare missförstånd. Btw så säger du själv att du skiter i att det är misstänksamt utan bara tänker att vi inte får skjuta dig utan engage... Ja exakt, varför ska jag bry mig om det är misstänksamt eller inte? Då ni ändå inte får skjuta mig. Olsson and Elnour Isak Adam 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Just now, Olsson said: Ja exakt, varför ska jag bry mig om det är misstänksamt eller inte? Då ni ändå inte får skjuta mig. Roleplay has stopped working... FailRP.exe is launching Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 26, 2018 Author Report Share Posted December 26, 2018 1 minute ago, Eggis said: Roleplay has stopped working... FailRP.exe is launching Brain has stopped working... RDM.exe is launching Elnour Isak Adam and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Ingen anledning att försöka lägga onödiga dissar på varandra, vi ska kolla på detta och återkommer snart. /Låst //Darwin Eggis and Olsson 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrisson Posted December 26, 2018 Report Share Posted December 26, 2018 Hej, väljer att neka denna banrequest då jag inte tycker att det är nödvändigt att banna någon för detta. Men..@Eggis du får lösa en refound till @Olsson. Kontakta mig på ts när det är löst. Sedan @Olsson så är det inte lätt för dem att veta vem det är när du flyger i Co-Pilot, så du kanske borde tänka på det till nästa gång så det inte händer igen. Sen Obbe och Eggis, bara för att vi nekar denna är det inte okej att skjuta direkt på en heli. Detta är inte crossfire. Declined /A. Harrisson Olsson and Eggis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts